| Nondualistul a întrebat:

Sunt budist începător. Cum pot scăpa de setea satisfacerii dorințelor simțurilor și de dorința morții? Și de ce cred budiștii în reîncarnarea de după moarte? Mi se pare inexplicabil... Și dorința de a te elibera de dorință nu este în sine dorință? Dacă da, trebuie să mă eliberez și de aceasta pentru a obține Nirvana? Consider că urmez la perfecțiune, atât cât o înțeleg, calea cu opt brațe, dar tot nu sunt fericit.

7 răspunsuri:
| 1onur a răspuns: