Cei mai activi useri din categoria Sănătate pe 25 Februarie 2025 sunt:
Am făcut o analiză la Timișoara ce a durat mai multe luni până să primesc rezultatul... ( în noiembrie am mers la Timișoara ) pentru a face această analiză. Astăzi, am fost sunat că e...? (mai mult)
La un Spital de Ingrijiri Paliative, ce posturi sunt si ce scoala, facultate sau curs ai avea nevoi. Ce personal ar face parte din echipa spitlului indiferent daca este medical sau nu!
Cât costă o operație hernie disc lombara la un spital de stat (cât se dă la doctor)
Daca am luat o pastila de furazolidon nu sunt pe tratament cu el si au trecut 6 ore am voie sa beau alcool?
De unde pot sa cumpăr pastile regenon fără rețea?
Bună TPU, sunt elevă și îmi făceam ghiozdanul pentru mâine iar nu știu cum am facut de mi- am dat cu cartea în ochi ( știu ca pare ciudat) și mă doare groaznic, chiar dacă s- a întâmplat...? (mai mult)
Daca platesc 1980 lei pentru asigurare sanatate pe 1 an si din iulie sa zicem ca se mareste salariul minim pe economie, atunci imi va veni de la fisc de platit mai mult sau nu?
Buna ziua, Ce reprezinta nota din aplicatia incibeauty? Ex:15.5/20 18/20 Etc etc Multumesc!
Buna TPU, am varsta de 16 ani si din totdeauna m- am confruntat cu problema de a avea păr gras. Sunt zile in care nici macar nu imi bag degetele in par, ma pieptăn zilnic si ma spăl pe cap de doua...? (mai mult)
Gripa de tip A poate fi tratata cu paracetamol?
Salut. Cum scapi de dependența de crystal meth? Rog anticipat răspunsuri serioase dacă se poate, fără prea multe injurii că nu-și au locul. Mulțumesc frumos!
Cee parere aveti despre faptul ca carnea vor sa o faca in laborator pe motiv ca sa nu mai chinuie animelele? e mai bine cumva sa nu mai chinuie animalele dar sa ne chinuie pe noi? sau asta e cumva un alt...? (mai mult)