Banuiesc ca esti constipat iar scaunul tare iti cauzeaza leziuni in momentul defecatiei. Trebuie sa iti imbogatesti regimul alimentar cu fibre.Surse excelente de fibre sunt considerate a fi fructele, in special cele deshidratate, legumele si cerealele integrale. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale unui aport crescut de fibre in dieta, te sfatuiesc sa consumi si o cantitate corespunzatoare de lichide, in vederea facilitarii pasajului bolului fecal de-a lungul intestinului. Lichidele pot fi aduse in dieta prin sucuri, ceaiuri, supe, dar este de preferat ca majoritatea consumului sa fie bazat pe apa.Pana iti reglezi tranzitul si ai scaun zilnic, poti introduce in anus supozitoare de Hemorzon, cate un supozitor seara, dupa o baie de sezut cu ceai de Musetel caldut.N-ar fi rau sa mergi si la medicul de familie, problema ta nu e rusinoasa deloc.
Nu sunt medic dar ai putea sa-mi trimiti un mesaj ca sa imi spui despre ce este vorba. Sunt asistenta medicala.
Nu i-ti pot spune eu, nici macar un doctor nu i-ti poate spune prin mesaje, trebuie un consult. Orientativ i-ti pot da niste sfaturi dac a ai manact cea iute si ai fost constipat s-ar putea din cauza ca te-ai fortat sa fi facut o rana la fund scuze expresia, pot fi hemorozi, de obicei hemorozii ii fac femeile dupa nastere naturala, dar pot avea si barbati. Daca sangele a fost deasupra scaunului probabil e una din cele 2 cazuri, dar daca sangele era ametecat cu scaunu poate fi stomacu sau colonu, atunci e mai grav. Sfatul meu e sa mergi la medic fara rusine, acel medica vazut multe funduri la viata lui deci fara rusine, gandeste-te ca noi femeile mergem la ginecolog, imagineaza-ti acolo ce jena ne este, dar sanatatea e cea mai inportanta
Si cine te opreste sa te duci la un medic in loc sa intrebi pe un site unde fiecare isi va daca o alta parere?
Mai bine mi-ai spune vreun forum unde as putea sa consult un medic online. pentru ca problema mea de sanatatea este delicata si ma cam genez sa merg la medic.