| madamneagu a întrebat:

Am o fiica de 5 ani diagnosticata cu astm bronsic in forma persistenta. A urmat mai multe tratamente dar tot tuseste cand da de frig sau raceste usor. Exista un tratament mai eficient?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Da, tratament cu aer sarat. La mare sau in mine saline, cum ar fi cea din Turda, jud. Cluj.
Sunt o serie de medicamentatii alternative naturistea care intaresc rezistenta organismului, in special vitaminizarile cu fructe multe, combinatii de ceaiuri si extrase naturale facute acasa etc.
Fiica mea a dobandit dupa nastere o bronsita cronica de care n-a scapat ani de zile. Dupa o perioada am urmat indrumarile unui naturist si in cca jumat de an s-a vindecat definitiv.

3 răspunsuri:
| danutza_2917 a răspuns:

La copii se poate scapa usor de astm prin ridicarea sistemului imunitar cu ajutorul suplimentelor nutritive. Si baietelul meu a fost diagnosticat cu bronsita astmatiforma si dupa citeva cure naturiste si salina am scapat definitiv de acest cosmar. Vezi http://aloeveraforever.ro/articole/intarirea-imunitatii si apoi iti pot recomanda o cura in functie de specificul bolii ei.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Si eu am avut niste probleme asemanatoare cu baiatul meu.de la 3 ani m-am tot chinuit cu o tuse de nu mai stiam ce sa-i fac.cand avea 5 ani am mers la dr la bucuresti si in loc de antibiotic mi-a dat niste spreiuri inhalatoare si in timp de primavara am facut un tratament la govora care i-au facut tare bine incearca si tu. multa sanatate

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: