anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea sa merg la sala (de forta) si sunt cam slabutsad... proteinele dare ajuta la cresterea masei musculare dauneaza? Sunt incepator si nu ma pricep, iar unii imi spun sa iau si unii spun ca ataca ficatul si alte chestii voi ce ziceti?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| gabriela a răspuns:

Nu scrii de varsta. Nu prea sunt recomandate in perioada de crestere, de adolescenta.doar dupa 18 ani. Pentru masa musculara poti face inot si exercitii recomandate la sala de instructor. Succes!

| myhay144 a răspuns:

Eu zic ca nu strica putina proteina, eventual si aminoacizi te ajuta sa te dezvolti mai repede si nu e asa daunator la ficat cum zic toti, toata treaba e sa ai pe cineva sa iti arate exercititle corecte si sa nu te fortezi prea tare nici macar cand poti sa nu exagerezi cu greutatea, in rest eu zic ca proteinele chiar te ajuta si aminoacizi la fel te ajuta sa rezisti la efortul de la sala si iti trece febra musculara mai rapid acum faci cum vrei, succes

| stefan_4644 a răspuns:

Mah eu zic sa nu iei.Sunt la medicina deci nu e chiar un sfat dat in necunostinta de cauza. E vorba ca toate sunt modificate genetic si in general ce nu este natural nu este bun pentru. organism si cred ca toti vrem sa fim ok si pe la 50 de ani.Asta e parerea mea despre toate substantele care sa accelereze cresterea masei musculare, rezistentei etc. Cel mai bine dar si cel mai greu este sa iti faci un regim alimentar sanatos, hiperproteic combinat cu alergare, exercitii fizice.Este greu si trebuie rabdare dar deh... daca vrei muschi mari.

| z8 a răspuns: