| ada31 a întrebat:

am 35ani, am fibrom uterin de f1 3, 5cm si f2 de 3, 3cm. doctora de ma vede mi-a recomandat interventia miomectomie laparoscopica. stie cineva pana la ce dimensiune se poate interveni laparoscopic?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| eucumine010 a răspuns:

Din cate stiu eu Miomectomia Laparoscopica se recomanda fibroamelor de dimensiuni mici si medii. Deci daca mai astepti si fibromul creste, probabil nu vei mai putea folosi aceasta metoda si va fi nevoie de Histeroscopica si stii foarte bine ce implica(chestiia cu copii). Eu zic sa o faci acum cat mai poti scapa cu uterul intreg sa zic asa. happy Succes. PS: Nu sunt medic. Consulta si alti medici, ei stiu mai bine ca noi cum se procedeaza.

8 răspunsuri:
| fabiola a răspuns:

Mai consulta si alt medic! Eu am avut un fibrom uterin si mi s-a absorbit dupa nastere.Nu te lua dupa sfaturi de genul fa un copil inainte, fara sa ceri parerea medicului.Pot aparea complicatii iar acest tip de sarcina se duce sub supraveghere medicala!

| ada31 explică (pentru fabiola):

Pentru Fabiola: esti o norocoasa ca ti s-a absorbit fibromul dupa nastere! la putine femei li se resoarbe fibromul. nu am de gand momentan sa fac un copil, fibromul este intramural, la dimensiunile pe care le am nu prea ar fi indicata o sarcina fiind risc de avort spontan. de aceea mi-a indicat dr interventie laparoscopica. vroiam sa stiu pana in cati cm ai fibromului se poate interveni laparoscopic...stiu ca lunile astea trebuie sa ma "misc", nu prea e de asteptat, fibroamele cresc si dupa aceea se face alt gen de interventie chirurgicala pe care vreau sa o evit.

| eucumine010 a răspuns: