| andreeasweetlove a întrebat:

Am niste punctulete negre pe dinti
Nu imi explic de ce dar nu se ia la periat
Si eu in general ma spal regulat pe dinti
Intrebare: Cum le tratez? [va rog fara raspunsuri gen: du-te la dentist, vreau remedii, (gen spala-te cu X pasta de dinti) ]
Dau funda + vot
[va rog sa fiti rapizi :X]

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
18 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Mai repede sunt carii, tot la medic trebuie să mergi!
Pa, pa.

| mona a răspuns:

Incearca si cu bicarbonat de sodiu dar nu te astepta la minuni de la prima spalare

| Minks a răspuns:

Mergi la dentist. Nu te spala pe dinti cu sare sau bicarbonat de sodiu, iti distrugi smaltul si o sa ai probleme mult mai mari decat cariile.
Numai dentistul iti poate rezolva problemele, nu vreo pasta de dinti sau ceva de genul.

| Xtadelo a răspuns:

Alea s carii straight face, daca nu mergi la dentist s ar putea sa ramai fara dinti.

| Nickname1890 a răspuns:

Cel mai probabil sunt carii. Mai ales daca dai cu unghia si sunt si putin adancite.

In cazul in care sunt carii cu cat te duci mai repede la dentist cu atat ti le rezolva mai usor, deoarece ele in timp se adancesc, si poti sa ajungi chiar la probleme grave ca extractia dintelui intreg in cazul in care le amani o perioada luunga de timp.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Punctuletele negre sunt ori tartru ori carii. Altceva nu pot fi.