| precious30 a întrebat:

Am o relatie de un an si jumatate si mi-a intarziat cateva zile menstruatia. Eu am ciclul regulat si evident ca mi-am pus semne de in trebare si azi am facut un test... si surpriza nu a fost mica atunci cand am vazut chiar doua liniute. Am vorbit deja la un cabinet particular pentru un control urgent maine, dar sincer imi este teama de o intrerupere. Nu am cum sa ma gadesc sa pasrez copilul, sunt studenta, locuiesc inca cu parintii si inca nu este momentul pentru asta, momentan am alte prioritati. As vrea dada puteti sa imi impartasiti cum a fost, ma refer aici la intrerupere. Nu stiu exact daca asta se face cu anestezie generala sau locala si imi este tare frica. Si as vrea sa imi spunet daca ati reusit sa abordati acest subiect cu mamele voastre, mie imi e tare greu dar si rusine asa ca prefer sa nu ii spun. Va multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| LadyLilith a răspuns:

Am fost cu prietena mea. Se face doar anestezie locala, este foarte dureroasa, si ea a sangerat abundent. Ea mi-a spus doar mie. Oricum, daca vrei sa discuti cu cineva sa fie o femeie mai in varsta si in care ai incredere. Nu o sa fie usor, mai ales psihic. Sa ai neaparat langa tine pe cineva, care te sustine si te ajuta, ca o sa fie greu. Te poate marca pe o viata. Consulta-te cu un medic, ca exista si alte tipuri de avort, decat cea chirurgicala. Avortul hormonal si avortul chimic (medicamentos). intreaba-l pe care iti recomanda si daca e posibil. Iti doresc succes si imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Sper sa-ti rezolvi aceasta problema cu usurinta si sa te faci bine.

| precious30 explică (pentru LadyLilith):