anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

credeti ca e mare pacat daca faci dragoste cu persoana care iti va fi sot, dar mai tirziu, luand in consideratie ca eu am fost prima la el si el primul la mine? Sunt impreuna cu iubitul meu de ceva timp, dar inca nu vrem sa ne casatorim, pentru ca e inca degraba, nu avem nici casa, nici serviciu stabil ( eu sunt studenta inca), nii in gand sa ne casatorim dar peste vri-o doi ani

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Nu cred ca ar conta asa mult cine a fost primul[tu la el sau el la tine]atat timp cat ati,, pacatuit,, si daca sunteti siguri ca intr-un final va exista si o casatorie atunci nu cred ca este asa mare pacat

| Adrianetc a răspuns:

Eu tot nu inteleg un lucru, ai nelamuriri cu privinta la parerea lui Dumnezeu despre un lucru, dar tu nu cugeti la Cartea Lui, (Biblia), ci la oameni straini. Da, este pacat pentru ca a fi intim cu cineva in afara casatoriei este curvie. Daca o sa fi incontinuarea asa indiferenta, o sa pierzi mult.

| doctorandus a răspuns (pentru Adrianetc):

Tot nu ai raspuns de ce o institutie care a lipsit vreme de 1500 de ani din crestinism ar fi asa de importanta pentru crestinism/Biblie. Aia care au scris Biblia nu puteau sti ce vor hotari Papa si cardinalii peste 1400 de ani de la scrierea ultimelor carti din Noul Testament.

| doctorandus a răspuns: