anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

credeti ca e mare pacat daca faci dragoste cu persoana care iti va fi sot, dar mai tirziu, luand in consideratie ca eu am fost prima la el si el primul la mine? Sunt impreuna cu iubitul meu de ceva timp, dar inca nu vrem sa ne casatorim, pentru ca e inca degraba, nu avem nici casa, nici serviciu stabil ( eu sunt studenta inca), nii in gand sa ne casatorim dar peste vri-o doi ani

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Nu cred ca ar conta asa mult cine a fost primul[tu la el sau el la tine]atat timp cat ati,, pacatuit,, si daca sunteti siguri ca intr-un final va exista si o casatorie atunci nu cred ca este asa mare pacat

| Adrianetc a răspuns:

Eu tot nu inteleg un lucru, ai nelamuriri cu privinta la parerea lui Dumnezeu despre un lucru, dar tu nu cugeti la Cartea Lui, (Biblia), ci la oameni straini. Da, este pacat pentru ca a fi intim cu cineva in afara casatoriei este curvie. Daca o sa fi incontinuarea asa indiferenta, o sa pierzi mult.

| doctorandus a răspuns (pentru Adrianetc):

Tot nu ai raspuns de ce o institutie care a lipsit vreme de 1500 de ani din crestinism ar fi asa de importanta pentru crestinism/Biblie. Aia care au scris Biblia nu puteau sti ce vor hotari Papa si cardinalii peste 1400 de ani de la scrierea ultimelor carti din Noul Testament.

| doctorandus a răspuns:

Casatoria ca facut sex cu permisiunea popii a fost inventata in secolul al XVI-lea printr-un decret al Conciliului de la Trento. Prin urmare nu vad ce ar fi crestinesc la o institutie care a lipsit din crestinism timp de 1500 de ani. Pana la Conciliul de la Trento doar nobilii se casatoreau bisericeste, asa ceva nu se obisnuia printre oamenii de rand. Iar casatoria in fata functionarului de stare civila a fost inventata si mai tarziu.

| Manole_Vanessa_1998 a răspuns:

Nu esti intr-o dilema! cand vei fi pregatita bineinteles si el o veti face pe asta se bazeaza cele mai mult relai intelegere

| razvyrazvan09 a răspuns:

Cand o sa va rezolvati amandoi treburile...cand va simtiti pregatiti financiar si sufletesc... atunci ar fi perfect.

| razvyrazvan09 a răspuns:

Cand o sa fiti pregatiti financiar si sufleteste atunci e timpul perfect!