Sunt geluri la farmacie speciale pentru asa ceva. cu care iti ungi zona pentru a alina durerea.
Poti lua un paracetamol pe moment.
Si aulinul e bun -dar e mai nesanatos pentru stomac.
Vezi daca ai paracetamol in casa. Si mai poti pisa usturoi si sa pui la masea. Contine o substanta care amelioreaza durerile de masele.
Succes!
Bună! Durerea de dinți/măsele este una dintre cele mai îngrozitoare, îți spun din experiență nu de pe net fiindcă am avut probleme cu dinții de multe ori. Eu calmam durerea cu ajutorul propolisului (puneam puțin pe un pansament pe care îl așezam în gură, unde mă durea). De asemenea și spray-ul poate să ajute, amorțește locul unde doare. Un cățel de usturoi învelit în ceva și plasat în ureche mai alină din durere. Spală-te pe dinți regulat, poți eventual să iei puțină pastă în gură și să o tot clătești. Ketorol și Antinevralgic sunt două tipuri de medicamente puternice însă contează mult perioada de timp în care le iei, adică intervalul. Uite aici http://sanatate.acasa.ro/boli-7/cum-sa-calmezi-durerile-de-dinti-896.html. Sper că astea îți vor mai putea alina durerea câtuși de puțin.
Off stiu cat de naspa sunt durerile chiar imi pare rau pentru tine. Cu whisky n-o sa rezolvi nimic eu stateam numai cu sticla la bot si degeaba tot ma urcam pe pereti de durere. De la Aulin trece dar ai grija, eu am luat in exces si am inteles ca mi-a afectat ficatul (probabil nici whisky-ul nu m-a ajutat ). Dar cat esti cu maselele de minte poti lua linistita cred, la mine a fost mai complicat deoarece mi-am schimbat toti dintii aproape si i-am pus din portelan si a trebuit la fiecare in parte sa imi omoare nervii si sa imi umble pe canale, au mai aparut si complicatii, pivoti din titan etc.
Vaaai, la mine a fost crunt, pentru ca au crescut stramb, impingand in maselele de langa.
Am supravietuit cu wiski. De fiecare data cand incepeau sa ma doara f tare, luam o gura de wiski si o tineam acolo pana amortea.