anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce credeti ca toata lume zice ca doctorii sunt oameni plini de compasiune, mie chiar mi se par cruzi ce sa mai zic de nesimtiti si aroganti?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| andre999 a răspuns:

Orice padure are si uscaturi, greseala este sa nu generalizam. Medicii care au ales medicina pentru ca asa au simtit sunt extraordinari, oamenii care si-au dedicat viata studiului si sacrificiului pentru altii. Cei care au ales medicina pentru ca asa au fost indrumati de parinti sau pentru ca e o "meserie buna" sunt medici mediocri care nu o sa exceleze decat la aroganta si nesimtire. Din pacate in Romania tot mai multi imbecili din astia dau la medicina. Un om care isi dedica viata altora este un om minunat, pot sa afirm fara nici o urma de indoiala ca medicii sunt cei mai inteligenti si cei mai necesari intr-un sistem social.

7 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Poate fiindca muncesc foart mult pe bani putini, incercand oarecum sa salveze vieti, desi sunt foarte putini in comparatie cu numarul pacinetilor. Cand muncesti enorm de mult, dormi putin, nu ai timp de familie si nici d odihna, iar la sfarsitul lunii castigi cam cat un muncitor necalificat, e greu sa-ti arati compasiunea. Consideri ca ti-ai aratat-o suficient salvand vieti in timpul tau liber, pe somnul tau, pe nervii tai, fara ca cineva sa-ti zica macar multumesc.