anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am si eu o problema si as vrea sa ma ajutati cu niste pareri, sfaturi. Sunt eleva in clasa a 12-a si e abia primul an in care invat de dimineata, iar orele incep la 7:30. Pe parcursul diminetii de astazi nu am simtit oboseala, dar cand am venit la liceu, la pranz eram foarte obosita, ma usturau ochii si abia am compus un eseu la tema, din cauza ca nu m-am putut concentra bine...imi este frica sa nu fiu asa tot anul pentru ca am de invatat foarte mult si vreau sa obtin note mari la examen.
As dori sa-mi spuneti daca ati fost si voi la fel si daca starea de oboseala trece pe parcurs si daca v-ati intrat in ritm apoi. Ma gandeam sa iau si un complex de vitamine. Cum ma sfatuiti?
Multumesc! happy

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| vldut a răspuns:

Eu eram treaz la 6 plecam de acas la 6:30 si orele incepeau la ora 7.Ar trebui sa dormi mai devreme pe la 10, 11 in timp nu o sa te mai simti obosita.Merge si un nani dupa-amiaza o ora 2 nu strica bine nu strica daca te odihnesti daca te ia somnu si te trezesti din juma in juma de ora o sa iti fie greu ca te vei simti mult mai obosita

| Jipa95 a răspuns: