| onerepublic_7135 a întrebat:

In legatura cu Hepatita C Puteti sa-mi recomandati un tratament (cu ajutarul cariua v-ati tratat sau ati auzit bolnavi care sau tratat)evident ca voi intreba si doctorul :-D dar vreau ceva pentru care stiu ca voi da bani... dar sa stiu 100 % ca ma voi trata.Va multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu sunt personal medical specializat dar pot spune ce am facute eu si nu esti obligat sa faci la fel
Doctorii mi-au propus sa-mi taie ficatul ca facusem ciroza asa de rea era hepatita si n-am vrut si mi-au spus ca mor in maxi sase luni
asta s-a intâmplat acum 17 ani
Nu stiu daca exista leacuri 100 %, nu sunt complet vindecat, adica apare virusul la anlalize dar cica doarme si ca sa nu-l trezesc evit alcoolul tutunul si oboseala si vad ca inca sunt in viata
Deci am fost la Fulga ca sunt oltean de-al lui si mi-a dat niste leacuri
Aveam tranzaminantele de om mort 10 000 si normal era 42 43 si dupa trei luni de picaturi au scazut la 150 iar acum sunt normale
Deci, intreaba medicul ce crede despre Fulga
Licorile de ti le da sunt extrase din plante nu chimicale
Atentie! Fulga nu este vraci sau magnetizor sau alte dracii de sarlatinarie! A adus cunsotintele astea de prin Tibet unde oamenii traiesc pâna pe la 120 de ani happy funtita!

1 răspuns:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu sunt personal medical specializat dar pot spune ce am facute eu si nu esti obligat sa faci la fel
Doctorii mi-au propus sa-mi taie ficatul ca facusem ciroza asa de rea era hepatita si n-am vrut si mi-au spus ca mor in maxi sase luni
asta s-a intâmplat acum 17 ani