| WaaDaaFaac a întrebat:

Buna TPU.
Numele meu este Andreea, am 15 ani si sunt eleva de clasa a 9 a.
Am o probleme cu kg. desi am doar 15 ani am 75 de kg.168 de cm. si as dori sa slabesc!
Am incercat diferite dite..deseori slabeam 3-4-5 kg si.puneam la loc. poate chiar dublu.
Locuiesc in Constanta, si as vrea sa va intreb daca cunoasteti vreun medic nutritionist bun.dar cu preturi rezonabile..Adica spre exemplu am incercat dietele acele generale de pe internet. fara rezultat!
Mi-am mai facut singura regimiuri de slabire..cu rezultate slabe
As dori un medic nutritionist bun, dar cu preturi acceptabile.
Ati putea sa ma ajutati?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Într-adevăr, eşti SUPRAPONDERALĂ ( prea "plinuţă" )!

Greutatea ta IDEALĂ ar trebui să fie de 60 kg - vezi linkul :
http://www.dietetik.ro/......calculator

Deci, ai cu vreo 15 de kg peste greutatea IDEALĂ, aşa că, poţi "da jos" cele 15 kg!

Oricum, la vârsta ta, NU se ţin diete ( de nici un fel ), ci se face multă mişcare/sport ( preferabil, la sală, zilnic ), te abţi de la dulciuri, mănânci mai puţin ( cantitativ ), NU cinezi după ora 19 şi DOAR ceva "uşor" seara, mănânci DOAR pâine NEAGRĂ ( sau de secară ) şi foarte PUŢINĂ ( 1-2 feliuţe la o masă ), etc.

Alegi alimente care au mai puţine calorii/zilnic ( pentru a scădea consumul zilnic de calorii ) - vezi tabelele de la linkul :
http://www.reteteculinare.ro/sanatate/calorii/tabel/

http://www.fitness-god.ro/tabel_valoric_alimente.php

http://www.doctor.info.ro/valori_nutritionale.html