anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

stiti cumva unde as putea sa raportez medicul de familie pentru incompetenta? Desi sunt studenta, asadar asigurata complet, aceasta nu vrea sa imi dea reteta lunara pentru o boala cronica, pe motiv ca nu mai sunt minora.Vi se pare normal asa ceva? Depind de reteta aceea pentru a imi pastra vederea si nu pot lua, fara reteta, medicamentul de la farmacie.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

"Absolventii de liceu sunt asigurati timp de 3 luni de zile dupa terminarea licelui, urmand ca dupa expirarea acestui termen sa prezinte unu document care atesta inscrierea la o forma de invatamant superioara sau dovada platii contributiei de sanatate."

nu e vina medicului de familie, e vina celor de la casa de asigurari... Medicul efectiv nu poate elibera reteta pentru ca nu il lasa softul daca tu nu apari asigurat la casa indiferenta de ce tratament luai tu.

eu zic sa suni la casa de asigurari din judetul tau si iti vor spune exact ce ai de facut

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Poate nu mai figurezi ca eleva/studenta.
Ai dus adeverinta de la facultate la CNSAS? Figurezi pe cardul de sanatate ca asigurata?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ti ai dus adeverinta la casa de asigurari de sanatate? cel mai probabil in sistemul informatic al medicului nu mai apari ca asigurat si nu are efectiv cum sa iti elibereze reteta. Rezolva ti tu problema cu casa de asigurari si pe urma vezi daca e sa nu incompetent medicul.

| original54 a răspuns (pentru suntserios):