| madalina3005 a întrebat:

Buna tuturor...pe scurt, mi-am scos cerceii de aur cand aveam vreo 14, 15 ani ( acum am 25), iar cand am incercat sa ii pun la loc, pe la vreo 17, urechile mele i-au respins... i-am dezinfectat inainte si totusi am facut puroi. Am incercat si cu cercei de argint si nimic. Stie cineva vreo solutie sa pot purta si eu cercei? Stiu ca sunt si cercei medicinali insa as prefera sa pot purta si eu cercei de argint...Si fiindca e vineri, va doresc tuturor weekend placut!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Parerea mea este ca ar trebui sa incerci cu cercei medicinali/sterili in prima faza. Acei cercei - daca ii tii 3 saptamani - t-i se vindeca complet gaurile din ureche. Deci, sfatul meu este sa porti cercei medicinali 3 saptamani, iar mai apoi a incerci alte tipuri.
Multumim pentru urare... Weekend placut si tie!

3 răspunsuri:
| monicaclaudia a răspuns:

Ei si eu aveam probleme de genul asta. imi provocau mincarime pina cind nu mi-am cumparta dintr-o bijuterie cerceri care ii port zii si noapte de aur alb care nu ii simt
Eh e nasol cind iti pui cercei si ti provoaca o mincarime ca trebuie sa ii scoti incearca si ia-ti o pereche de cercei de aur si vezi nu e problema ca iai dezinfectat spalai cei care ii ai cu apa fierbinte lasai 10 min ca sa se dezinfecteze fara produse chimiche ( poate produsul care l-ai folosit tziau provocat alergia )

| AlinaBulina a răspuns: