| Jasmine_7168 a întrebat:

Vreau sa aflu in legatura cu menarrha[prima menstruatie] daca pot sa stau linistita sau sa ma pregatesc ca o sa vina cat mai curand.
Am:
1)Sanii:medii;
2)Fund:marisor;
3)Varta:11;
4)imi curge o chestie alba si urat mirositoare;
5)Cracii:lungi;
6)Inaltime:1, 57.
Pot sta linistita : nu imi va veni!
Pot sa ma pregatesc : va veni cat mai curand?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| greieras a răspuns:

Buna sunt Mirela si sunt asistent medical.iti pot spune ca menarha este unul din momentele fizice importante in viata ginecologica a unei fete. acest moment este mereu imprevizibil ma pot da ca exemplu am avut prima menstra la varsta de 17 ani deci destul de tarziu. avend in vedere dezboltarea ta pe care ai mentionat-o langa intrebare. este destul de posibil sa te pregatesti sa teci prin acest moment in care din copila vei deveni fata...ca pana la femeie mai este ( dupa primul act sexual) te pup funda happy

5 răspunsuri:
| DSoprano a răspuns:

Eu zic sa te pregatesti, informeaza-te, citeste lucruri -insa nu din reviste, incearca brosuri medicale, sau pe site-uri specializate. Este in ordine, nu te speria, totul va fi bine.

| Alexandra_7453 a răspuns:

Nu poti sti niciodata cand iti vine. Stai linistita, asa e la fiecare persoana, cu chestia alta si... Nu trebuie sa faci controale sau ceva. Nu e nimic grav

| Irinushh a răspuns: