| Macfana a întrebat:

Bună ziua,ajutați-mă va rog, câinele meu a fost muscat de un sobolan, acesta vomita și are ochișorii afectați, e probabil sa moara?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Pentru asemenea situatie exista medic veterinar. Mergi la el cu cainele.

| Simpatic a răspuns:

Nu sunt medic veterinar, dar acea muscatura de la sobolan este foarte posibil sa il fi infectat pe catel cu rabie, adica a devenit turbat, faptul ca nu l-ai dus la timp la medic nu stiu daca o sa mai aibe sanse de vindecare vreodata, adica este foarte posibil sa moara, zic posibil poate daca i se administreaza o injecte cat mai repede vor fi sanse de supravetuire, nu sunt medic deci nu e 100% ce zic!
Este musai necesar si urgent sa il duci la medic pentru ca te va infecta si pe tine sau sa chemi medicul veterinar, eu as aduce medicul sa il inspecteze decat sa il transport, cum ziceam te poate musca si apoi vei avea nevoie si tu la randul tau de injectie.

Poate fi si altceva asta daca exista noroc, dar e musai sa apelezi la veterinar si sa ii mentionezi faptul ca, cainele a fost muscat de un sobolan.

Pentru tine si toata lumea, vaccinurile contra rabiei sunt sigure pana la debutul simptomelor, daca simptomele apar persoanele sau animalele infectate decedeaza din pacate.

De ce nu te-ai grabit sa duci cainele la medic nu stiu! Dar nici acum nu e traziu, sa afle ce are si sa te pregateasca pentru ce urmeaza, are rabie (turbare) sau ce anume are, si daca poate fi tratat sau nu.

| mi25 a răspuns:

Mergi cu el la veterinar.

| cruceLaGatDunhillLaBot a răspuns: