Eu am gasit din prima:
DOCUMENTE NECESARE întocmirii dosarului de recunoaştere a diplomelor, a certificatelor şi a titlurilor de asistent medical generalist şi de moaşă:
Cerere de recunoaştere;
Copia documentului de cetăţenie- rezidenţă pe teritoriul României;
Documentul care atestă formarea în profesie/ Diploma de studii- tradusă în limba română şi legalizată- în original;
Foaia matricolă cu disciplinele studiate/ani de studiu/cu numărul de ore de teorie pentru fiecare disciplină şi numărul de ore de practică- tradusă în limba română şi legalizată- în original;
Un certificat de conformitate/certificat de experienţă profesională conform Directivei 2005/36/CE- eliberat de autoritatea competentă din statul in care au fost urmate studiile- tradus în limba română şi legalizat- în original;
Certificatul de status profesional curent eliberat de autoritatea competentă din statul in care au fost urmate studiile, tradus în limba română şi legalizat- în original;
Un certificat de sănătate fizică şi psihică.
Asigurare de malpraxis- valabilă pe teritoriul României.
DOSARELE PRIVIND RECUNOAȘTEREA TITLURILOR DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST SE VOR DEPUNE LA MINISTERUL SĂNĂTĂȚII http://www.ms.ro/? pag=64
Nu stim nici noi, mergi cu actele la spitalul unde ai vrea sa te angajezi si discuti cu ei.