| Fritm765 a întrebat:

Buna ziua, daca am gastrita si trebuie sa merg la liceul ce sendvisuri as putea manca?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Giulia911 a răspuns:

Noi nu știm ce alimente tolerezi tu și ce nu. Nu toți cei cu gastrita trebui sa tina acelasi regim.

| 12Lunipecer a răspuns:

Bună! Nu sunt medic, dar mă aflu în aceeași poziție ca și tine și cred că îți pot da câteva sfaturi sau idei. În primul rând, trebuie să ții cont că sendvișurile ar trebui să fie cât mai simple posibil, fără sosuri (mai ales iuți, dulci, grase), fără alimente procesate (parizer, salam, sau alte mezeluri de proastă calitate) și fără prea multe condimente. Găsește o pâine de bună calitate, experimentează mai multe alimente și vezi ce îți face rău și ce nu. Drept exemplu, eu mai mâncam sendvișuri cu piept de pui și castraveți și mă simțeam ok, depinde de fiecare persoană.
Dacă nu ai făcut-o deja, vorbește cu un doctor sau un nutriționist, cu siguranță ei ți-ar putea oferi mult mai multe informații relevante decât o poate face un străin pe internet. Ai grijă de tine.

| kalasnicov22 a răspuns:

Ceva cu foi din Abecedar.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ce intrebari de 2 lei pui, ai fost la gastroenterologie? Ei după ce te consulta iti dau o lista cu alimente permise, de obicei nu ai voie acidulate, roșii, si nimic fast food sau sosuri picante, cred ca nu ai voie nici mezeluri salam, parizăr, si nici lactate multe lapte iaurt, avand gastrita nu ai voie multe lucruri. Mergi la medic sa te consulte ca aici pe TPU nu stim ce diagnostic ai, si ce regim ti a prescris tie medicul, ce varsta ai? Esti fată sau băiat? Ce clasă esti?