| Bogness a întrebat:

Sunt elev in clasa a 12-a, iar acum 2 zile, cand am iesit de la scoala, mi-am aprins o tigara iar dupa ce mi-am ridicat privirea am inceput sa simt un dezechilibru. Am fost de urgenta la cabinetul scolii, unde, desi eram foarte panicat, tensiunea era 125 cu 80. De cand am patit asta, sunt ametit continuu, uneori mai tare, alteori mai incet, insa nu am niciun fel de dureri. Precizez ca acum doi ani am suferit 2-3 atacuri de panica si am trecut de atunci prin cateva stari de depresie din cauza problemelor familiale, dragoste, stres, etc. De asmenea, in vacanta de vara nu m-am odihnit foarte mult. Dormeam la 3, 4-5 dimineata si ma trezeam pe la 10-11. De cateva luni incoace am inceput sa-mi neglijez si alimentatia, in sensul ca de o lun, doua, mananc foarte rar mancare gatita. Am fumat timp de un an si doua luni, iar odata cu aceasta intamplare sunt mai bine decat hotarat ca nu voi mai fuma niciodata. Care credeti ca este problema? Va multumesc frumos!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Bunahappy
Poate fi o anemie..lipsa calciu/glicemie scazuta
Mai b ine fa un set de analize si atunci vei afla un raspuns concret. explica medicului de familie ce se intampla cu tine si cere un set de analize.
O zi frumoasa sa aihappy

| aXy99 a răspuns:

E greu sa iti dai seama de problema ta. Poate e una la care nici nu te gandeai sau nu stiai de ea. Mai bine du-te la un doctor, aici nu vei gasi un raspuns prea exact.

| lary589922 a răspuns: