Ai incercat vreodata sa mergi la sala? De exemplu, acolo sunt aparate unde iti folosesti grupe de muschi. Ar putea fi o sansa. macar sa mergi cateva zile la sala sa vezi daca iti place, daca tet simti ok acolo.
Salut!
Sunt medic de medicina generala si vreau sa iti raspund
Faptul ca ai obezitate la varsta ta este o problema dar se poate rezolva.
Primul aspect al reprezinta conformatia ta, adica trebuie sa stiu de cand ai inceput sa te ingrasi si in cat timp ai ajuns la greutatea asta?
Al 2-lea aspect cum arata tatal tau sau mama sau tatal tatalui sau cum arata mama ta sau bunicii din partea mamei, ok?
Al 3-lea aspect,ce fel de mancare maninci pe zi,cate mese,ce fel de proteine,glucide,lipide, cum le combini dupa tine, ok?
Cat timp stai la soare pe zi, NU RADE, ptr.ca doar colegii endocrinologi stiu asta:razele de soare actioneaza asupra pielii noastra, sintetizeaza prin intermediul colosterolului si cu ajutorul unor hormoni VITAMINA D(vitamina soarelui) FOARTE IMPORTANTA pt.structura oaselor si a dintilor dar foarte importanta ptr.echilibrul unui hormon care este legat de senzatia de foame, astfel incat daca iesirea ta la soare este foarte rara acest hormon este pus in evidenta frecvent si apare senaztia de foame care te duce la un apetit accentuat si cresterea in greutate; gandeste-te ca pe vremea mea stateam toata ziua in urtea scolii si alergam dupa minge la fotbal si uite ca noi generatia '73 sunt bine mersi, ok?
Da-mi un telefon si spune-mi cine esti"baiatul de 19 ani cu 105 kg" si vorbim mai multe, ma intereseaza o hemograma completa cu formula leucocitara, niste ion Ca, P, Mg si niste hormoni. tel. 0762.417.179(09-21)
O seara buna!