| V2004D a întrebat:

Când aveam 13 ani m-am dus pentru două luni la sala o de forță. Pe mine nu mă dureau încheieturile până în acel moment dar după ce m-am lăsat au început să mă doară. Chestia e că eu nu făceam încălzire înainte să mă apuc sa ridic greutati. Acum am aproape 15 ani și mă dor foarte tare. Oare e din cauză că nu făceam încălzire?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Tu n-ai părinți?

| V2004D explică (pentru supadeceapa):

Părinții mei nu sunt medici

| Edmonds2342 a răspuns:

Cu sau fără încălzire, la o vârstă asa de frageda, la care organismul e în dezvoltare, nu ai făcut o alegere prea inspirata. Cartilajele din încheieturi s-au forțat când nu erau gata pentru asemenea efort, și te-ai ales cu ce spuneai. De curiozitate, cât ai crescut în înălțime de la 13 pana la 15 ani?

| V2004D explică (pentru Edmonds2342):

Mult. foarte mult. la 13 aveam 1.68 iar acum am 1.84. nu e adevărata vorba aia că cică daca lucrezi cu greutăți o să îți afecteze creșterea.

| Gabriel2424 a răspuns:

Incalzirea este foarte importanta inainte de antrenament, m-ai ales cand esti la o varsta frageda si inca nu esti dezvoltat, la sala e de preferat sa te apuci pe la 15-16 ani, si incearca sa eviti un timp exercitiile ce pun presiune pe coloana vertebrala, de acum inainte fai incalzire mimim 10 minute, si poti vizita si un medic.

| ionut332 a răspuns: