| wrzeraaaaa a întrebat:

Care sunt cei mai buni medici care treteaza depresia? dau funda

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Mopmop a răspuns:

Cel mai bun medic pentru a trata depresia esti TU! Suna ciudat? Nu ar trebui, cine te cunoaste cel mai bine? Cine stie exact prin ce treci?
Avand asta in minte acum urmatorul pas este sa iti gasesti un SCOP. Poate fi absolur orice insa e important sa il identifici si sa te tii de el.
Cel mai lesne scop cred eu este sa cauti o relatie. Sa incerci sa cunosti persoana cu care incerci sa fii alaturi, sa ii vezi defectele si calitatile si sa vezi daca poti trai alaturi de el si de defectele si calitatile afetente. Daca raspunsul e DA, te-ai scos, tocmai ai gasit o relatie normala!

10 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Un pshiolog + un pshipatru

| Zuzu1991 a răspuns:

Psihiatrii
restul iti dau antidepresive si te programeaza la psihiatru

| StrongHeart a răspuns:

Iisus Hristos este singura raza de lumina cand esti in depresie,dar trebuie sa iti doresti cu toata inima si sa Il cauti.
Poti sa-l cunosti direct prin rugaciune personala, dar el mai lucreaza si prin oameni, fie ei clerici sau psihologi/psihoterapeuti.
Daca ajungi sa Il cunosti pe Hristos, o sa gasesti solutie, indiferent ce problema ai.

| Floridori a răspuns:

Depresia nu se trateaza.In realitate se trateaza simptomele ei.Depinde mult de tine cum inveti sa gestionezi in timp aceste stari si cum poti combina sedintele de psihoterapie (utile pentru a te ajuta sa le gestionezi mai bine) cu tratamentul medicamentos.De asta depinde daca iesi din starea depresiva acuta sau aceasta devine cronica.