| Aggelos a întrebat:

Care sunt cele mai bune medicamente/suplimente pentru memorie? As avea mare nevoie. Sunt in ultimul an la liceu si am probleme in a ma concetra in special la mate si nu numai. Voi ati folosit ceva care chiar a dat rezultate? Ce mi-ati putea recomanda?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| florin1979 a răspuns:

Cele mai eficiente sunt cele bazate pe lecitina. sunt suplimente nutritive. mergi la farmacie si vezi ce iti recomanda acolo, nu lua dupa ureche. prea multe pot dauna!happy

8 răspunsuri:
| Maariiaa a răspuns:

Nu te baza pe prostiile de pastilele astea. Nu dau nici un rezultat. Cheia rezolvărilor la orice examen important este să înveți mult.E imposibil să nu reții! Nu mai asculta balivernele astea.

| bulin a răspuns:

Intai de toate concentreaza-te! Fa cat mai multe exercitii de la citit pana la matematica, invata diverse melodii, canta si distreaza-te intr-un mod educativ.In timpul acestei terapii poti folosi lecitina.

| Narcis2007 a răspuns:

Eu iau asta:
http://www.magazin-naturist.ro/......almark--44
nu sunt miraculoase dar poti sa incerci

| Christina a răspuns:

Lecitinca (am incercat si eu cand am avut bacul si examenul la scoala de soferi ) m-au ajutat foarte multwinking

| kiri11 a răspuns:

Iti recomand revitalum mind, este perfect pentru astfel de cazuri desi este dedicat persoanelor varstnice,

| kiri11 a răspuns:

Am citit opinii, cum ca si multi studenti in toiul sesiunii folosesc acest supliment si sunt multumiti ))

| Astaroth a răspuns: