| albastrel a întrebat:

Ce pastile trebuie sa iei cand te doare fierea?hee hee

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai nu prea trebuie sa iei pastile pentru ca sunt medicamente de siteza, nu sunt naturale si pot stimula aiurea si alte organe care produc enzime. Mai bine treci pe langa cola, tigari, alcool, tocaturi etc. si bei ceai de sunatoare cateva zile sau de anghinare, foarte bune.

| aragon18 a răspuns:

Colebil big grin mereu cand am dureri menstruale ori ma doare burta imi trece cu pastila asta happy.

Stefan
| Stefan a răspuns:

Cel mai bine este sa consultati un medic in domeniul respectiv. Regimul alimentar este foarte important, iar dintre medicamente va recomand ''colebil'' sau rovacol picaturi foarte eficient. Sotia mea a avut probleme cu fierea si din aceasta cauza cunosc tratamentul. Consumati ceaiuri de sunatoare si salvie, putin cam amare dar eficiente chiar si dupa mese mai copioase.
Dar nu uitati, importanta este vizita la medic, nu curele de pe net. Sanatate.

| pisoias a răspuns:

Numai cele recomandate de medic.

| mariazet45 a răspuns:

Doar ce recomanda medicul.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu am piatra la fiere si imi trece cu fiobiln si cu piafen, asa mi-a dat medicul si regimul alimentar e foarte important.

Întrebări similare