Imi pare rau ca revin in completare... dar nu pot sa trec peste asta...masajul anicelulitic NU trebuie sa doara... daca doare...schimbati meseuza...cine crede ca scapi de celulita...sau de orice altceva prin vanatai? si...imi pare rau sa va spun. DOAR cu masaj, NU scapati de celulita...credeti ca s-ar mai vedea la TV vreo vedeta cu celulita?
Masajul cu pietre...
cu sau fara pietre cu aparate cu unde electromag. fara sincer eu le prefer pe toate si le-am incercat
e de probat orice se poate incerca odata in viata si daca ti place de ce nu. o sa te alegi cu o groaza de relax in zioa aia.) asta e garantit
cit pentru celulita cum citeam mai sus ei aia odata ce vine nu se mai duce ( din pacate ridurile raman pin ce nu se pun inapoi kilogramele pierdute se poate evita cu creme pe baza de glicerina aia da. da nu spera ca se pot trata in ceva fel (
Sunt asistent medical de balneofizioterapie (care include; i masajul), diferă foarte mult cum sunt încălzite pietrele, dacă sunt încălzite prea mult pot provoca chiar arsuri serioase (de gradul I, II, III sau în cel mai rău caz chiar IV dacă se vede culoarea rosu aprins pe piatra), masajul cu pietre în România a venit destul de târziu (din china, ţine de Presopunctură, apăsarea în anumite puncte enrgetice), eu recomand masajul normal, iar la cei care au celulită sau doresc să slăbească le recomand masajul anticelulitic! Şi masajul cu pietre doare ca şi cel anticelulitic!
daca nu este un pic dureros, cum vrei sa scape de celulita? numai cu geluri anticelulite, sigur nu are efect! ai facut scoala de balneofizioterapie? daca da vad ca ai lipsit la cursuri! mai relaxant este masajul cu ulei aromatic, vrei sa va dau lectii de masaj? ca nu aveti nici una experienta mea in masaj!
Cel mai relaxant sunt băile cu plante medicinale şi uleiuri volatile din diferite plante medicinale, flori, etc! ŞI APROPO ŞTIU TOATE PROCEDEELE DE MASAJ!