| gomen a întrebat:

Cum pot scapa de constipatie si sa am un tranzit intestinal mai rapid? Cateodata nu sunt constipata si imi vine dupa 2-3 zile. Alimentatia mea e prosta si groaznica pentru ca: 1. inca sunt copil (14 ani, fata) si nu imi pot permite nimic pentru ca nu am bani si nici ai mei nu au multi, 2.doar mamei mele ii pasa de sanatatea mea si a altora din familie, tata e extrem de bolnav tot din cauza alimentatiei proaste, el mananca orice ca cica "e sanatos" dar nu stie ce consuma, si consuma numai crudități si la noi daca cineva mananca ceva trebuie toti sa mancam/impartim-ca na, suntem o familie si e clar.
Ce sa fac sa le spun si lor ca nu e bine ce fac? Eu sunt irelevanta in fata lor si mereu cand le spun ceva corect spun ca nu e adevarat si ca inca sunt mica si nu stiu ce vorbesc si chestii stupide de genu.
Aseara am stat de vorba cu maica-mea despre ce consumam si a aflat intr-un greu sfarsit ce ar trebui sa mancam cu totii. Dar tata e nepasator. Sunt asa de nervoasa pe el. El crede ca pastilele sunt cele mai bune si sanatoase pentru ca toata viata lui a luat numai pastile si mancare praf si se mai mira de ce are probleme digestive si ce mai are. (¬_¬ ) parca abia astept sa ma fac mai mare sa fac ce vreau.:/

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Kanyee a răspuns:

Pentru tranzit lent. incearca sa bei mai multe lichide si sa consumi fibre (fructe, legume). Eu foloseam tarate le psyllum, dar beam foarte foarte multa apa, pentru ca daca nu faci asta, te constipi mai rau.