| LaviniuA a întrebat:

Dacă vorbesc singura prin casa și ajung sa ma și prostesc înseamnă ca-i schizofrenie? laughing
Sau ce boala ar putea fi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Fatamuntilor a răspuns:

Stai tu linistita ca sunt destui ca tine.Eu de exemplu.Ma inteleg foarte bine cu... mine, iar daca o iau razna, imi o palma peste ochi si ma potolesc instant.
Lasand gluma la o parte schizofreniea, e mult mai nasola

13 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Măi eu vorbesc la pereți timp de 18 ore/săptămână în clase pline de elevi. Asta înseamnă că am și eu o problemă sau sunt doar un simplu profesor într-o școală de la țară?
laughing

| LaviniuA explică (pentru gabicoo):

Nu e degeaba, vor ajunge niște pereți foarte inteligenți big grin

| mODIN a răspuns (pentru gabicoo):

Genial raspuns laughing

| ReddY25 a răspuns:

Ești într-o ședință înseamnălaughing

| LaviniuA explică (pentru ReddY25):

Nu stiu ce sa ma fac cu unu mai arogant pe care il pun mereu la punct laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Boala se numește plictiseală.

| LaviniuA explică (pentru anonim_4396):

Ce-ai facut bobita, de ce esti avertizat? Pe cine ai vorbit de rau? laughing

| Celdrept a răspuns:

Ești singuratica și de aia,ai nevoie de cineva cu care sa comunici mai des. Nu este schizofrenie, în aceasta boala ai realitatea distorsionata, o alta realitate + paranoia, halucinații vizuale și auditive, gânduri de persecutare, delir și lista continua. Introvertitii din păcate au șanse mai mari de a dezvoltate probleme psihice, trebuie sa fi puțin mai sociala, dar toată lumea e aroganta nici cu neamurile nu te mai poți înțelege toți sunt cu nasul pe sus.