anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci...sunt elev in clasa a8a si cand a zis diriginta ceva am inlemnit.La sfarsitul anului cand terminam clasa trebuie sa mearga toata clasa sa facem vaccinuri (nu stiu cate). Tot ce stiu este ca la un vaccin (bcg) iti ramane o cicatrice pe brat.Este adevarat ca la vaccinul bcg ramane cicatrice si cand cresc o sa ma doara daca pun mana? Si cate vaccinuri trebuie sa mai fac adica cum se numesc si unde se administreaza.In brat si la genunchi? Si sunt Dureroase?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| AlexT94 a răspuns:

Eu stiu ca am facut decat in picior(coapsa)
Si nu cred ca esti obligat sa le faci.trebuie acordul parintilor parca, sau asa ceva.

16 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

De la vaccinul BCG iti ramane intr-adevar un semn, dar nu te va durea niciodata acel semn (te va durea doar cateva zile, pana la maxim o luna de la momentul in care il faci). Nu se fac vaccinuri in genunchi, toate se fac in brat sau in coapsa.

Abh
| Abh a răspuns:

Uau, aici se vede ca barbatul nu este atat de macho pe cat se vrea a crede!

| Nicoleta a răspuns:

Felete fac 2 vaccinuri (unul in mana stanga si unul la dreapta, sau in picior).
Pe mine nu m-a durut deloc, dar depinde de organism. Cel mult o saptamana tepoate durea cand atingi.
Ramane un semn foarte mic, aproape inexistent.
Nu e atat de grav oe cat pare.
Eu nu am simtit ecat o usoara amorteala a mainii dupa ce am facut vaccinul si nimic mai mult.
Nu te speria ca e ceva banal, nici nu simti acul.
Ca sa nu te doara, o sa it zica doctorul sa iei paracetamol parca. sau nu mai stiu exact.
Papa

| Nicoleta a răspuns: