| DarKJoKeR a întrebat:

Dupa recomandarea medicului,[cica pentru masuri preventive chatterbox] am inceput sa urmez 2 saptamani de tratament pentru viermi cu zentel[nici macar nu am viermi].ma rog.ideea e alta... daca nu am viermi, pot manca dulciuri in timp ce sunt sub influenta medicamentului? medicamentul se ia 2 pastile o data la 7 zile, dar din cate am auzit[nu de la doctor], nu am voie sa mananc absolut nimic dulce.este adevarat?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Daisy. a răspuns:

Am mai luat si eu zentel dar nimeni nu mi-a zis nimic

| girlxx21 a răspuns:

Pai n-ai voie. pana nu termini tratamentul altfel o duci asa pana la nesfarsit happy. abtine-te si tu putin. Indicat e bine sa mananci o lingurita de zahar pe zi. Daca bei lichide care necesita zahar cum ar fi cafeaua inlocuieste zaharul cu zaharina happy

tundenana
| tundenana a răspuns:

De preferat ar fi sa nu... unii medici spun ca nu e voie altii spun ca e voie... acesti viermi intestinali (de orice gen ar fi) se hranesc cu glucide intr-adevar... si ar fi de preferat sa nu mananci dulciuri asta pentru ca medicamentul sa isi faca efectul 100 %... deoarece tratamentul impotriva virmisorilor este destul de greu... de aceea este posibil sa nu treaca dupa primul tratament si este nevoie de al doilea... de aceea medicii recomanda sa nu se manace dulciuri... ca sa creasca efectul medicamentului... insa pentru a fi tu lamurita de ce nu intrebi medicul tau? nu cred ca se supara daca il suni si il intrebi... este un lucru normal sa te consulti cu medicul tau mai ales daca intampini probleme sau intrebari in legatura cu administrarea unui medicament... multa sanatate