| sabinutza_9332 a întrebat:

Eu am 1, 60m si 40kg. Mama mea imi zice ca sunt bine, iar bunica nea zice ca sunt schiloada, iar mie mi se pare ca sunt ok...
Voi ce parere aveti, am o greutate normala pentru inaltimea mea?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Sunshinee a răspuns:

Eu as zice ca esti perfecta asa cum esti (: dar pentru mai multe informatii (cum nu sunt nici medic, nici nimic altceva care sa aiba legatura cu problema ta), citeste articolul asta: http://dieta.romedic.ro/......0708.html. Asta daca vrei tu sa fii sigura sigura ca esti in regula. Eu sper totusi sa te uiti in oglinda si sa vezi tot timpul o fata frumoasa si normala, indiferent de ce zic altii. Multa bafta! (:

15 răspunsuri:
| Piticaaa a răspuns:

Iti mai trebuiesc 10 kg, dar daca tu esti impacata cu felul in care arati e in regula.happy

| vanila a răspuns:

Pai normal ai trebui sa ai vreo 50 de kg, daca nu ti se vad oasele prin pielehappy e ok adica toti bunici spun astawinking si fac comparatii cu alti copii...

| YTwatchdog a răspuns:

Uite tipa', nu vreau sa te jignesc da trebuie sa fac gluma

| YTwatchdog a răspuns:

Subnutritoooooooo!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai la 1, 60 ar trebui sa ai vreo 50 kg tongue

| ღ♥•º°mariposa°º•♥ღ a răspuns:

Eu zic ca arati bine asa cum esti, oricum te vei ingrasa la momentul potrivit fara ca tu sa iti dai seama. Eu am 1, 62 si 43 de kg si sunt multumita, nu vreau nici sa ma ingras nici sa slabesc.

| Nuia a răspuns:

Stai calma. e ff bine, sh sexy smug
fundita?big grin

| username_8290 a răspuns:

Eu am 1, 60 si 51, 5 kg. si nu sunt grase deloooc!

inca putin iti mai trebuie. ^_^ oricum schiloada nu esti!