| Hoodooista123 a întrebat:

Eu am paraziti intestinali de multa vreme din pacate desi am incercat sa scap de ei si nu am mai scapat. Prima data cand au aparut am luat doar 1 sirop de la farmacie si nu am scapat de ei, dupa cateva luni am inceput sa simt la cap mici înțepături(inca simt) in fiecare zi... si am presupus ca poate avandu-i de atata timp poate s-au stabilit deja in tot corpul si chiar si pana in creier (pentru ca altceva nu are ce sa fie) si simteam dureri si in zona inimii...inca mai simt dar nu atat de des. Practic ii simteam in zona burtii dar dupa ceva timp in zona stomacului + dureri si in zona asta, deci in afara de mici dureri si foame continua nu mai simt nimic, desi sunt viermi mici simteam rareori de parca as avea ceva mare in zona stomacului/burtii pentru ca simt ca si cum s-ar misca ceva sau poate e balonare, habar nu am, nu sunt medic sa imi dau singura cu parerea dar de fiecare data cand simt asta, mai simt si o foame mare dintr-o data. Astea sunt toate simptomele pe care le simt si ma cam îngrijorează pentru ca ii am de mult timp (de mai bine de 1 an 2) si nu as vrea sa se agraveze situatia si imi e frica ca nu o sa mai scap de ei deloc. Oricum dulciuri nu prea am consumat. Am luat si zentel dar nu a ajutat, se tot observa in scaun.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
10 răspunsuri:
| IsabelaIssa a răspuns: