Nu sunt medic și nici informații nu am in acest sens ca să îți pot explica de ce te ia cu amețeală, dar ce e sigur e că trebuie să renunți la fumat! Având legătură starea ta proastă cu fumatul, e clar că tigarile sunt o problema. Nu știu care a fost motivul pentru care ai ales sa fumezi, tristețea, anturajul sau poate doar vrei să pari șmecher, dar fii inteligent și renunță
1) pentru sănătatea ta (sunt extrem de toxice) și ai doar 17 ani
2) pentru că miroși urat
3) pentru ca să nu dai bani aiurea ( o colega de-a mamei mele dă peste 7000 de lei doar pe țigări, adică aproape jumătate din salariu )
Si multe alte motive!
Nu uita, fumatul nu te face mai fericit, mai șmecher și nici nu te ajuta sa te integrezi într-un grup, doar acționează ca un anesteziant. Pe moment e bine, dar tot ceea ce face e opusul, iar asta o vezi in timp.
Caută pe internet "de ce sa renunț la fumat, cum să renunț, ce trebuie sa fac, motive etc"
Este evident ca, capacitatea ta pulmonara sau plamanii nu sunt ori dezvoltati integral, ori sunt deja afectati de nicotina.
Opreste imediat fumatul, ca de aceea iti este rau!
Vezi sa nu lesini si sa ajungi in spital
Pai in primul rand nu am sa fac ca ceilalti ca sa spun " Nu mai fuma nu este sanatos " ce-i drept nu e sanatos deloc, dar asta este treaba ta daca fumezi.
Pai te ia cu ameteala pentru ca plamanii tai inca nu sunt obisnuiti la nicotina din tigara, dar depinde si te tigara, undele tigari sunt mai slabe altele mai tari.
Un exemplu de tigari slabe. ( un top " parerea mea " )
1. Tigari slim, indiferent de care, o a fie slabe.
2. Kent
3. Dunhill albastru
4. Sobranie Chrome, Alb, Albastru.
5. Pall mall ( Doar albastru e mai slab )
Tigari tari.
1. Winston
2. Benson
3. Pall Mall
4. Sobranie Negru
5. Dunhill Negru.
A da am uitat sa mentionez de ce te ia cu ameteala.
Pentru ca, de la jumatate tigara incepe sa fie din ce in ce mai tare.
Si plamanii tai inca nu sunt obisnuiti cu nicotina multa sau mai putina, te va lua cu stari de ameteala si rau.