anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei! Acum o lună am suferit o entorsă la gleznă. După am simțit o durere puternică. Apoi m-a lăsat și m-a luat iar vreo doua trei zile. Puteam să pun piciorul jos, putean să merg cu el, dar mă durea foarte tare. După 4 zile m-am simțit ok și m-am dus să alerg, dar mă jena foarte tare în zona aceea. Până să-mi treacă durerea și inflamația mi-am dat cu Sindolor gel. M-am dus la doctor și mi-a zis să port glezniera 10 zile și să-mi dau cu Rumabloc gel 5 zile. Au trecut vreo 3 zile de atunci, inflamația s-a mai dus, dar parcă tot mă mai jenează zona când merg. Am uitat să precizez că am făcut radiografie și medicul mi-a zis că am întindere de ligament. Atât! Pe stradă nu merg normal cu piciorul respectiv. Dacă nu-mi trece credeți că ar trebuie să mi-l pună în ghips? As dori să-mi răspundă la întrebare cineva care are habar despre acest aspect, a pățit treaba asta sau cineva din familie? Poate printre voi sunt absolvenți de medicină, doctori.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

La intindere de ligament si entrosa trebuei sa stai cu piciorul sus, nefolosit, sa-l protejezi, macar 2 saptamani, pana se vindeca.
Tu vrei ca dupa 3 zile sa nu te mai doara si sa-l folosesti ca inainte?
Asta este imposibil, fiindca ai nevoie de cel putin 2 saptamani ca sa se refaca si sa nu mai doara.
Daca continui sa ignori sfaturile medicului, inflamatia revine, se umfla piciorul si posibil chiar sa se rupa acel tendon, fiind supra-solicitat.
la entorsa nu se pune piciorul in ghips, dar ti se spune clar sa stai potolit cu el in pat, fara sa-l folosesti.

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):