| Elly213 a întrebat:

Hei.Sunt in clasa a 8a si trebuie sa ma decid la ce profil sa dau.Inclin spre bio-chimie si dupa spre Medicina, dar parintii nu ma sfatuiesc asa.Sunt capabila sa invat,am note foarte mari dar sunt putin cam lenesa >:".
Oricum, ce pasi are Facultatea de Medicina? In ce am incep sa lucrez in spital si cam pe la cati ani devin medic..medic?
Ma intereseaza pediatria.Cat de bine sunt platiti medicii pediatri in Romania? Si programul din spital care e?
Chiar am nevoie de raspunsuri pentru ca asta mi-as dori sa fac dar imi e frica.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Iti trebuie vreo 15 ani de scoala si specializare ca sa ajungi medic. Daca iti plac materiile astea, eu iti zic sa faci farmacia sau tehnica dentara, sunt meserii bune, curate si poti castiga binisor.

| morningstar a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa urmezi medicina, daca asta iti place. Conteaza mult sa faci in viata meseria care iti place. Intr-adevar, ai foarte mult de studiat si dureaza ani de zile o astfel de facultate cu master, dar se merita, cred eu. Numai sa fii ambitioasa!

| karsivan a răspuns:

Daca tu i-ti doresti si vrei sa devii doctor nu te impedica nimeni, nu conteaza cu cat castiga azi un doctor, daca vei fi un doctor bun si dedicat sanse de castig si aici si afara sunt destul de mari. Lasa frica, doar gandeste-te ca ai destul de invatat si restul o sa vina pe parcurs.Succes.

| vampyremisa a răspuns: