anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey.
Cam de 4-5 zile ma tot doare ceva in zona plamanilor dar nu stiu sigur daca plamanii.
Daca stau prea mult pe o parte incepe sa ma doara si se intampla pe parcursul zilei chiar daca stau in picioare. Ma mai inteapa cateodata cand respir. De dimineata stateam pe partea dreapta pentru ca nu mai puteam sa stau pe stanga, dar a inceput sa ma intepe foarte tare partea respectiva si cand ma miscam si cand incercam sa respir. Simteam ca o sa imi explodeze orice ar fi fost. Mi-am revenit dupa cateva secunde. Acum de exemplu ma dor ambele parti cu totul. Si in fata si in spate si intre. Am mai patit asta si m-am dus la medicul de familie dar a zis ca ma speriasem si sa trag aer adanc in piept dimineata. Ma enervasem si nu m-am mai dus. Eu nici nu ma speriasem si mai durase o saptamana. Asta a fost anul trecut sau pe acolo. Acum sunt la alt medic.
In trecut mai pateam asta dar rar.
De o ora cam asa simt de parca am locurile care ma dor umflate (daca are sens) si imi tin partea respectiva incordata pentru ca nu stiu cum altfel, nu o pot relaxa.
E posibil sa treaca de la sine?
Nu beau si nici nu fumez (si nici n-am facut-o).
De la ce ar putea fi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| LorenzoRon a răspuns:

Salut.

Poate fi o constrictie toracica si e posibil sa fie ori o pleurezie (adica ti s-a inflamat membrana care-ti acopera cavitatea toracica) ori o pneuomonie (care este o infectie a plamanilor).
Dar degeaba vorbim noi aici pentru ca nu poate nimeni sa iti faca un diagnostic online.