Nu sunt medic, dar la facultate invat despre chestii de genu.Din ce imi amintesc strabismul poate fi corectat, dar acum depinde cat de avansat este.Ai zis ca ochiul stang e un pic mai inspre nas, in cazul asta ar fi un strabism convergent.Dar cel mai important e sa CONSULTI UN OFTALMOLOG, el cu siguranta te va lamuri.
Strabismul afecteaza convergenta privirii, adica vezi perfect, pana la cea mai mica litera, dar ochii iti obosesc si la un moment dat aluneca gresit.
Tu aveai strabis si atunci, dar unul mic, pe care il putea vedea numai o persoana cu studii in domeniu (prea discret ca sa-l vezi tu). daca purtai atunci ochelarii, in 2-3 ani s-ar fi vindecat. Daca deja vezi tu strabismul, devierea este destul de mare. daca incepi sa porti ochelari potriviti (dioptria va fi mai mare), in 5-6, poate 10 ani s-ar putea sa se amelioreze mult. E putin probabil sa se mai vindece, dar sepaote ameliora suficient incat sa nu mai fi nevoita sa porti ochelari. Doar ca va dura multi multi ani. Fiecare saptamana in care nu porti acum ochelari se traduce printr-o agravare a deviatiei, care iti scade mai mult sansele de a mai renunta vreodata la ochelari. daca corectarea nu se face pana pe la 18-19 ani, nu se va mai face si vei purta ochelari permanent
Bună!
Eu zic să ceri părerea unui oftamolog, el va ştii ce-i de făcut în cazul tău.
http://medlive.hotnews.ro/......ndrei.html
Multă sănătate!
Te pup!
Mergi la doctor si intreaba-l pe el lucrurile astea, noteaza-ti intrebarile si dupa ce a terminat consultul i-l rogi sa-ti raspunda la intrebari. O sa-ti expuna variantele de tratament si daca se si poate opera.
Si eu am avut aceasta boala cand eram de 2 ani...si am fost la oftalmolog si a trebuit sa port 3 ani ochelari ca aveam ochiul (tot stang) mai intr-o parte adica nu era drept.....eu zic ca ar trebui sa te duci la un medic stie el ce sa faca ~_^
Dar acum mai ai această problemă? Mai porți ochelari sau după ce ai purtat timp de 3 ani ți s-a corectat ochiul?