Sunt convins ca nu vrei un raspuns de genul "du-te la un doctor!" Asta implica niste cheltuieli in plus ca... deh, asa-i la noi! Atata timp cat tu ai postat aici, inseamna ca esti un pic panicat/panicata (nu ai specificat sexul). Ai dat totusi cam putine detalii. Atunci cand faci un efort, am inteles, iti bate inima mai tare. Dar, simti ca te "sfarsesti" ca ai o lipsa de aer sau pur si simplu iti bate inima mai tare? Chiar daca nu-ti place sa mergi la doctor, ca asa e la noi, fa-o! Nu sunt eu in masura sa iti raspund, nu sunt medic! Ai grija de tine!
Parerea mea: daca vezi ca primul medic nu iti da tratamentul care te poate ajuta, incearca cu altul.
Este o revenire absolut normala a pulsului la valorile de repaus. Iar manevrele vagale de control al respiratiei sunt cunoscute ca scazand frecventa cardiaca (vei invata la biologie in clasa a 11-a despre nervul vag si efectele lui asupra activitatii cardiace).
Nu ai zis ce varsta ai. Si eu am probleme asemanatoare dar sper sa nu fie identice.Consulta totusi un medic, fa o radiografie la plamani. Mie mi-a gasit o fibroza pulmonara si e destul de grav.
Scuza-ma, am uitat sa specific ca am 14 ani.
Am fost azi-dimineata la doctor si am aflat ca am lipsa de calciu si magneziu.Mersi pentru raspunsuri, si apropo, vreau sa clarific faptul ca eu imi raream respiratia intentionat pentru a reveni ''in control''.
Sunt convins ca nu vrei un raspuns de genul "du-te la un doctor!" Asta implica niste cheltuieli in plus ca... deh, asa-i la noi! Atata timp cat tu ai postat aici, inseamna ca esti un pic panicat/panicata (nu ai specificat sexul). Ai dat totusi cam putine detalii. Atunci cand faci un efort, am inteles, iti bate inima mai tare. Dar, simti ca te "sfarsesti" ca ai o lipsa de aer sau pur si simplu iti bate inima mai tare? Chiar daca nu-ti place sa mergi la doctor, ca asa e la noi, fa-o! Nu sunt eu in masura sa iti raspund, nu sunt medic! Ai grija de tine!