Întrebarea ta este de mare importanta și dacă părinții tăi sunt medici, un sfat de la ei ar putea să fie mai util decât un sfat de la noi care nu suntem absolvenți de medicină.
Dar să zic că părinții tăi sunt analfabeți și nu ai de ce să te sfătuiești cu ei.
De ce bem apă?
1) Că avem nevoie de apă în corpul nostru
2) Ca să eliminăm „ deșeurile", ( ==produse de metabolism care nu sunt bune pentru organism == ), din organism prin pișu și transpirație!
Multe alimente conțin apă : compoturile, ciorbele, supele, etc.
Dacă mâncăm fructe și legume și alea au un conținut mare de apă în ele.
Dacă le facem ca un piureu moale, folosind aparate de bucătărie, sunt mai bune!
Laptele are apă în el, dar laptele face deseori diaree și atunci este preferabil să consumăm iaurt, sana, chefir, etc., dar și astea au un conținut ridicat de apă, în conținutul lor.
Deci de fapt, problema este apa din alimente și apa apă== apă total.
Un exces de apă și lichide, nu este bun că obosește nejustificat rinichii.
Prea puțină apă total, iar nu este bine!
Dacă mănânci prea sărat poate ar fi necesar, să bei mai multă apă.
Dacă ai mulți bani și îți poți permite să mănânci zilnic un kg de minole, de clementine și de mandarine și de banane, atunci în caz că așa ceva nu te duce la diaree, vei băga în tine și peste un kg de apă.
Cele 4 kg de fructe, vor aduce 1-2 kg de coji și sâmburi, cam un kg substanță uscată și cam un kg de apă.
4 kg de fructe / zi, este o glumă, că te prinde diarea!
2-3 kg de fructe / zi, este ceva mai aproape de un normal!
Depinde și ce legume consumi în zilele respective, precum și de restul alimentelor, spre a nu face diaree.
Dacă gândim matematic avem o funcție complexă și compusă de n variabile, de forma :
F( x1, x2,...xn ) = f1 (x1) + f2(x2) +...+ fn(xn) + G( F1) + H ( F2 )
să zic:
x1= cantitatea de sare consumată
x2= cantitatea de săruri care nu sunt bune și care trebuie eliminate, de pildă oxalați
x3= temperatura de afară / în care ne desfășurăm activitatea