| mariaciu a întrebat:

M-am saturat de raul de masina si vreau un remediu impotriva lui! Sunt elev si fac naveta zilnic si de fiecare data trebuie sa-mi iau punga la mine

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
11 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Simulator VR la un psiholog te scapa de fobie

| romeo78 a răspuns:

Întreabă la farmacie ⚕, căci există pastile, inclusiv pentru copii. Spuneți ce vârstă aveți și vi se va da ce trebuie.
Dacă, nu trece răul de mașină în timp ce luați medicamentul, mergeți la medicul de familie și cereți ajutorul!

| mariaciu explică (pentru romeo78):

Nu pot lua pastile in fiecare zi...

| romeo78 a răspuns (pentru mariaciu):

Mergeți la medicul de familie, cu părinții și cereți trimitere la un medic neurolog, ca nu cumva să nu fie vorba de o problemă medicală.

| Plato a răspuns:

Exista medicamente speciale pentru asa ceva. Daca nu, incearca cu mentosane.
De asemenea, si antialergicele se folosesc pentru rau de masina, dar sa nu iei fara sa intrebi un medic.

| RobertMoon a răspuns:

Simplu. Nu mai mânca înainte să pleci că așa nu mai ai ce sa vomiți, mănâncă după ce ajungi la școală sau suge niste pastile de vitamina C înainte să te urci în mașină.

| mariaciu explică (pentru RobertMoon):

Pai nu mananc dimineata pentru ca daca mananc scot afara

| Sonia822 a răspuns:

Ulei esential de lavanta, dat in ceafa, si pe incheietura mainilor

| brokxy a răspuns:

Sunt la farmacie pastile foarte bune pe care le iei inainte sa urci in masina. Nu sunt scumpe si sunt naturale e ok

| Cutezătorul4k a răspuns:

Sunt la farmacie acadele pentru asa ceva, prevomit parca se numeau

| Marcomirica a răspuns: