| FilipJicha a întrebat:

Ma confrunt cu o problema, zic eu, majora: anxietatea. M-am gandit ca ar fi o idee buna sa merg la psiholog, insa exista o problema: nu stiu cum se procedeaza cu plata. Sunt student, nu-mi permit sa dau sute de lei intr-un timp scurt. Exista vreo solutie? Cam cat ar costa un consult si o sedinta de psihoterapie? Mi-ar putea rezolva un psiholog aceasta problema sau e nevoie si de tratament medicamentos? Sa iau in vedere si o "vizita" la psihiatru?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| KiszMy a răspuns:

Te înșeli amarnic dacă crezi că psihiatrii sunt niște gânditori care reflectează la problemele cu care te confrunți tu; psihiatrii nu gândesc ci execută ce au învățat la facultate. Pe ei nu-i interesează ce scoți pe gură, ei te studiază ca pe un obiect, îți studează gesturile, mimica, ș.a.
Nu de așa ceva ai trebuință. Tu te confrunți cu o problemă de minor: ești cuminte până la refuz. Ai fost educat nevoluntar, cu frică de "autorități", starea ta din prezent fiind indusă de "autoritatea tutelară".
Acum ești chiar posedat, întrucât ai adoptat inconștient niște opinii improprii. În opinia psihiatrilor a avea discernământ înseamnă a gândi la consecințe, adică a fi constrâns de posibilele efecte ale propriilor inițiative. Adoptarea unei astfel de opinii este cauzată de resemnare și duce la lipsa voii, exact starea în care te afli tu.
Sfatul meu este să te lepezi de aprecierile comparative, de opiniile improprii și de diagnosticele psihiatrice.

| FilipJicha explică (pentru KiszMy):

Scuze, dar raspunsul tau e total nefolositor.

| nicusor222 a răspuns:

Dc nu te uiti pe Youtube ca sunt o gramada care explica extraordinar si fara bani.
Psiiholog bun daca vrei : Laurentiu Marga
Daca asculti toate videoclipurile si faci ce zice el, cred ca iti reviwinking
E un psiholog care are toate solutiile pentru. anxietate.

| Ajutor324 a răspuns:

Salut! Da, ar fi indicata o "vizita" pe la psihoterapeut, in sine, anxietatea nu este absolut deloc periculoasa, din propria experienta ti-o spun. Dar nu o lasa sa se accentueze, du te la un psihoterapeut si vorbeste cu el. Tot el, te iti va spune daca ai nevoie sau nu de tratament medicamentos, de care nu trebuie sa te sperii absolut deloc, ti-o spun tot din proprie experientalaughing, doar sa nu citesti pe net, nici despre anxietate si nici despre medicament. Ti-o spun pentru ca exista multi prosti speriati de bombe ce isi induc singuri anumite stari si apoi dau vina ori pe anxietate, ori pe medicament. Doar du-te la psihoterapeut si o sa te rezolvi

Întrebări similare