Întrebare recomandată | SmiiileXoXo a întrebat:

Nu mi-a venit menstruatia din 28 Septembrie, in fine, atunci m-a tinut 3 saptamani aproximativ, niste dereglari, ma asteptam sa-mi vina mai tarziu, sunt la menstruatie neregulata, acum imi vine multa substanta alba, vascoasa, credeti ca sunt probleme medicale?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| mona a răspuns:

Daca esti la inceput e normal sa ti vina aiurea, poti consulta si un medic sa poti fi sigura dar eu nu cred ca e o problema

3 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

N-ai dat nici un detaliu : vârstă, de când ai menstruaţie, dacă ai mai avut astfel de probleme, dacă ai fost la un control ginecologic şi la unul endocrinologic, dacă ai întreţinut relaţii sexuale, etc.

Am citit întrebările tale anterioare şi am aflat câte ceva ( dar puteai să mă "scuteşti" de pierderea timpului ) : am observat că ai cam 15-16 anişori, PRIMA menstruaţie ai avut-o în 5 iunie, ai mai avut dereglări de acest gen,...

În primul rând, dacă ai avut menarha ( prima menstră ) la 15 ani, atunci este cam TÂRZIU - în general, aceasta apare între 11-14 ani - deci, POATE fi vorba de o afecţiune endocrinologică care a generat unele dereglări hormonale şi de acolo apar aceste dereglări ale menstrei.

Totuşi, e adevărat că, în general, primele 5 menstruaţii întârzie ( uneori chiar şi 3-6 luni, depinde de vârstă ) - dar, cu timpul, cam în decurs de 1 an, se va "regla" cât de cât şi vei avea menstră aproape lunar.

Spre exemplu a 2-a menstruaţie poate întârzia cam 4-6 luni, apoi a 3-a va veni cam după 3-4 luni, a 4-a cam după 2-3 luni, etc.

Se poate să fie aceeaşi situaţie şi în cazul tău.