| EdelDum a întrebat:

Pentru balonare a luat cineva Gasex?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu recomand sa faci teste pe tine ci sa mergi la medicul gastroenterolog daca ai o problema, daca nu consideri problema destul de serioasa, atunci poti cere sfatul medicului de familie...asta pentru ca sunt 1000 de produse si reclame, fiecare promite ca e cel mai bun sau ca face treaba, de cele mai multe ori un produs doar promite!
Pentru balonare stiu ca cei mai indicati sunt carbunii medicinali, intreaba la farmacie!

| MarianWLF a răspuns:

Carbocit Duo de preferat, si cel original e bun dar varianta duo actioneaza mai eficient.

| Violleta2022 a răspuns:

Recomand CARBUNELE MEDICINAL activat, cumparat din farmacie, este foarte ieftin si cel mai bun pentru deranjamente stomacale, gaze, indigestii, constipatii, diaree, balonare, fiind natural, organic si foarte sanatos, extraordinar de util chiar si in otraviri cu arsenic.

| gabicoo a răspuns:

Eu iau Carbocit.

| Dragobeta a răspuns:

Da.
Este scump dar eficient.
Practic nu e pentru balonare ci pentru digestie. Dar daca digestia e deficitara, ajungi la balonare.
Eu am incercat toate cele enumerate mai sus si nu mi-au ajutat. Poate ai noroc si iti ajuta altceva mai ieftin.
Mai ajuta si ceiul de coada soricelului. Amestecat eventual cu anghinare. NEINDULCIT! Eu asta folosesc. Iau gasex doar cand sunt plecata de acasa si nu am posibilitatea sa-mi fac ceai.

| Dragobeta a răspuns:

Baiete, cauta-te la cap! Acolo ajuta xanaxul, nu la digestie.
Daca nu ai confundat la denumire cu sennalax cum facea o baba din vecinii mei.

| Simpatic a răspuns (pentru Dragobeta):