anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pentru cei care ați încercat și folosit: care e cel mai puternic și cu efect de lungă durată medicament pentru durerile de dinți/măsele?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Lioana a răspuns:

O masea care doare e cariata rau. Caria a ajuns la nerv. Nu stai sa calmezi durerea cu medicamente. Fugi de urgenta la stomatolog sa o plombeze.

5 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Freza sau cleștele stomatologului sunt cele mai puternice. happy

Desi nu e pentru dinți, pentru mine e foarte eficient No-Spa. E mai bun decat cele uzuale, Agocalmin, Nurofen, etc.

| relian a răspuns:

Nu sunt medicamente cu efect lung pentru durere,nu are cum, mai ales daca durerea persista.
Pt dantura unde durerea persista tot timpul, pentru ca nervu este expus, poti lua ceva, dar mai mult de cateva ore, stiu si eu 3-4 ore sa zic.
Erau ceva fiole,alea te tineau mai mult,algocalmin parca se numeau,banui ca aveau mai multa substanta activa.
Dar medicamente nu-i bine sa iei pe termen lung,mai ales de astea pentru dureri.
Iei ceva sa treaca pentru ceva timp,pana mergi si rezolvi,adica a dpua zi,chestii de genul asta.
In ziua de azi nu stiu de ce oamenii,sau unia stau asa cu dureri de dinti,cand pot merge si sa rezolve rapid.
La datura,cand incepe sa te doara dintii,la revedere, ala garantat n-o sa mai treaca veci, deci va trebuie facut ceva, pus plomba, asta daca acolo e carie mare, ori scos nervul daca cu plomba nu se rezolva.

| ReddY25 a răspuns:

La stomatolog

| IarsiIar a răspuns:

"Stomatolog". De preferat cu 'reteta' (trimitere).

| ciytxtdduchvyiy999 a răspuns: