anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care sunt cele mai bune vitamine? Funta-Vot Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Esperança a răspuns:

Supradyn, Vitamax...

14 răspunsuri:
| Just4Joker a răspuns:

Vitamina a si c.
Sunt medic, bafta!

| ChrissD a răspuns:

Vitamaina C cu laptisor de matca.Si mai sunt niste vitamine care se dizolva in apa.

| Esperança a răspuns:

Toate vitaminele sunt bune, pentru ca toate au cate un rol. De exemplu pe timp de iarna e recomandata vitamina C deoarece iti intareste sistemul imunitar!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Care sunt cele mai bune vitamine? Recomandati-mi niste vitamine foarte puternice, care isi fac efectu' repede(si pe care le gasesc la farmacie, (nu pe nu stiu ce site din nu stiu ce tara). Multumesc!

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Cele din fructe și legume, sunt cele mai naturale.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Legiuitoarea):

Buna! eu nu prea mananc multe fructe in general.

| trăncănici a răspuns:

Toate! Le iei din legume,fructe, carne, nicidecum din pastile!

| Esperança a răspuns (pentru Just4Joker):

Medic si esti clasa a vi-a. interesant thinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Esperança):

Stiu ca minte vrea sa primeasca funtita dar nu o merita, sa mai astepte daca este doctorlaughing.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Esperança):

Multumesc!

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns (pentru anonim_4396):

Bună.
Atunci învață să consumi și fructe, sunt sănătate curată!
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Legiuitoarea):