| Cristi7790 a întrebat:

Salut, știe cineva cât costa o operație la apendicită cu tot cu spitalizare? Nu sunt asigurat medical. Pot refuza internarea după operație?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

La apendicita nu se face operatie. La apendice se face operatie. Apendicita este boala. Daca te internezi la urgenta nu te costa nimic.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Apropo! Nu te lua dupa Sonia822. Spune numai prostii. Eu m-am operat acum, am facut testul covid si nu m-a costat nimic! Mai mult, am iesit astazi din spital si n-am murit.

| Cristi7790 explică (pentru Salontanul):

Pe mine ma interesează faptul ca nu sunt angajat, nu am asigurare medicala, trebuie sa plătesc sau nu?

| Salontanul a răspuns (pentru Cristi7790):

Am o nepotica ce atrebuit sa plateasca asigurarea pe o jumatate de an. Daca este la urgenta cred ca nu platesti! Vorbeste cu medicul de familie!

| johnnny123 a răspuns:

Teoretic poti refuza internarea, nu te poate tine nimeni cu forta in spital. Dar chiar ti se pare intelept sa pleci din sala de operatie direct acasa?

| Sonia822 a răspuns: