| Bogdan_8059 a întrebat:

Sunt amator de fotbal si joc destul de des cam in fiecare zi aproape. Dar am o problema deoarece cad trebuie sa ma duc sa joc de ex pe la orele 16-17 nu mai mananc toate ziua poate putin dimineata deoarece daca mananc cat de putin inainte de meci nu conteaza grasime, paine (fara fructe ca nu am incercat) simt o dure cand in partea dreapta sub coaste can in stanga astazi de ex m-a durut in amandoua partile de odata. Iar intrebarea este : ce as putea sa fac sa reolv problema? Sau daca stiti ce se intampla? ce am? pe cine sa intreb?

multumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Zenithf a răspuns:

Poate ca sunt probleme ale tranzitului intestinal, cauzate de alimentatia ta aletorie. Banuiesc ca si scaunul tau este foarte tare in zilele alea, cu bomboane ca si alea de la oi. Sfatul meu, chiar si cand ai de facut sport, sa mananci ceva, nu foarte mult, sa manaci cu pana la 2 ore inainte de programul tau de sport, si inainte de activitatea asta poti sa bei o ciocolata/cacaua cu lapte sau sa manaci cateva vucatele de ciocolata. Cacaua te ajuta cand faci efort, la fel si proteinele din lapte. De fapt, din ce am citit eu, este bine sa bei 3 cani de cacao cu lapte pe zi, in afara de dieta zilnica, in zilele cand faci efort. Mananca paine neagra si fructe/legume in fiecare zi, seminte neprajite sau nuci un bol de 250 g pe saptamana, lactate, carne slaba (pui, peste), oua. http://www.mypyramid.gov/
Antrenorul vostru nu se ocupa si de alimentatia voastra?
Domnul fie cu voi.

1 răspuns:
| ChRoM a răspuns: