| Dariusxxz a întrebat:

Salut TPU
Am o problema și nu pot scăpa de ea.
Am 12 ani și sunt elev în clasa a-v a, și uneori mai i-au note de 3 și 4, și mă gândesc foarte rar că voi rămâne un prost toată viața,și când îmi aduc aminte de chestia asta îmi vine să plâng mereu,chiar acum când scriu mesajul asta o fac cu lacrimi in ochi,nu mai poooot,mereu am gânduri foarte urate.
De exemplu:că vreau să mă omor sau să mă arunc de la etaj.
Și mi-e firca să le spun părinților mei sau tuturor apropiaților mei despre gândurile astea, pentru că mi-e frica de ce o să zică.
Cred că psihologul este singura mea soluție.
CE VREAU EU SA ZIC ESTE CA mă stresez foarte mult din cauza școlii, acum urmează să trec în clasa a-6 a și eu de acum mă gândesc ce va urma in viitor daca voi reuși să o duc bine toată viața.
Daca voi reuși să i-au note mari la școală.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| iuliaOK a răspuns:

Pai ar trebui să înveți mai mult, nu e asa greu în clasa a 5-a...Dar dacă chiar nu poți, mno... fiecare are un scop în viață. Măcar sa nu fii leneș, locuri de muncă sunt și pentru cei fără școală.
Ești și micuț încă, poate pe viitor o sa ai altă gândire. Sfatul meu totuși e sa nu te mai gândești sa te arunci de la etaj și să vorbești cu părinții tăi despre asta. Nu ar trebui sa îți fie frica de ce spun părinții tăi lol.

| miraeeeeeeeeee a răspuns: