| DonyHD a întrebat:

am si eu o intrebare: si-a facut cineva operatie estetica la nas(rinoplastie) dar la Stat, Nu la Privat. sunt elev si am inteles ca daca duc adeverinta sa dovedesc o sa imi deconteze statul, dar vreau sa stiu cam cat ar trebui sa ii dau la doctor si la asistenta si cui mai trebuie..mersi mult funda

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Ionait a răspuns:

Eu stiam ca se deconteaza doar interventiile de care ai nevoie (asta exclude interventiile estetice - marirea sanilor/buzelor/rinoplastia - cu un defect la nas poti trai). Deviatia de sept trebuie teoretic sa ti-o deconteze. Du-te la medicul care te-a operat si cere-i informatii. Daca nu vrea sa te ajute suna la Casa de Asigurari. Cei de acolo iti vor spune ce documente trebuie sa aduci. Daca totusi iti vor refuza decontarea, cere-le legea care le interzice decontarea. Legea care iti acorda tie decontarea este legea nr. 95/2006 daca nu ma insel.

Daca tot nu vor sa deconteze te duci la un avocat si intentezi proces (daca inca mai vrei sa recuperezi banii) pe baza legii mentionate mai sus.

4 răspunsuri:
| mariazet45 a răspuns:

Cred va vb de spaga, la stat nu se plateste intr o tara normala, la noi trebuie sa intrebi la fata locului

| Ionait a răspuns:

Daca e strict estetica nu o sa ti-o deconteze. Daca ai deviatie de sept o sa ti-o deconteze.

| DonyHD explică (pentru Ionait):

Mersi de raspuns, mi-am facut si operatie de deviatie de spet acum 2 luni si eu stiam la fel ca asta nu se deconteaza, dar mi-au zis ca daca aduc adeverinta de elev o sa mi-o deconteze si p-asta, acum ce sa mai cred.

| Ionait a răspuns (pentru DonyHD):